13 Temmuz, 2014

David Luiz'e Mektup

Analuz Penna Reale ismindeki 8 yaşındaki Brezilyalı taraftar David Luiz'e destek olarak gönderdiği mektup ile futbol da  sevinç kadar hüznünde yaşanabileceğini hayatın devam ettiğini net bir şekilde göstermiş.


"Merhaba David Luiz,
Benim adım Analuz.
Dünya Kupası'nda oynadığın tüm maçları izledim ve oynadığın oyunu çok beğendim.
Bence üzülmemelisin çünkü sen iyi oynadın ve elinden gelenin en iyisini yaptın.Sen büyük bir kaptansın.
Hayat böyledir.Bazen üzülür bazen sevinirsin ama daima mutlu olmak zorundayız. David Luiz,sen benim şampiyonumsun.
Analuz Penna Reale "

1 yorum:

  1. Futbolun saf ve tertemiz duygusu işte bu. Bizim hissetmek istedigimiz ve görmekten mutluluk duydugumuz olayda bu.

    http://futboluhissetmek.blogspot.com.tr/2014/07/endustriyel-futbol.html?m=1

    Bu yazımda da belirttigim gibi, endustriyel futbola hayir !

    YanıtlaSil